ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 7/2018 w sprawie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO, zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku ? Prawo zamówień publicznych.

ZAPYTANIE  OFERTOWE Nr 7/2018
w sprawie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO, zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy 
z dnia 29 stycznia 2004 roku –  Prawo zamówień publicznych.
Udzielenie niniejszego  zamówienia nastąpi zgodnie z zasadą konkurencyjności
 
 
W związku z realizacją projektu pn. NASZE WSPARCIE TWÓJ SUKCES zamawiający tj. Powiat Goleniowski - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie zwraca się z zapytaniem ofertowym na usługę zorganizowania dwóch 6 - dniowych turnusów terapeutycznych dla otoczenia uczestników projektu - 80 dzieci w celu wzmocnienia więzi rodzinnych. 
 
1. Przedmiot zamówienia: 
 
Przedmiotem zamówienia jest wybór osób do realizacji dwóch 6-dniowych turnusów terapeutycznych dla otoczenia uczestników projektu- 80 dzieci w wieku 8-17 lat w celu wzmocnienia więzi rodzinnych.
 
Opis przedmiotu zamówienia:
 
Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatów/zajęć w celu wzmocnienia więzi rodzinnych dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych/rodzinnych domach dziecka. W trakcie warsztatów mają się odbyć zajęcia edukacyjno - terapeutyczne mające na celu wspieranie rozwoju intelektualnego, emocjonalnego i społecznego dzieci. Wyjazd ma być formą aktywizacji i integracji dzieci poprzez wspólne, aktywne spędzanie czasu w warunkach pozadomowych oraz rozwijanie kompetencji relacyjnych między uczestnikami. Zapewnienie transportu autokarem wraz 
z kompleksową usługą ubezpieczeniową. Zagwarantowanie zakwaterowania uczestników 
w budynkach: hotelach, pensjonatach, ośrodkach wczasowo- kolonijnych itp. wraz z pełnym wyżywieniem uczestników projektu i całościową usługą ubezpieczeniową na czas pobytu.
 
Realizacja 6 - dniowego turnusu terapeutycznego z noclegiem, wyżywieniem, ubezpieczeniem i transportem dla otoczenia uczestników projektu, tj.:
 
I turnus terapeutyczny planowany 6 - dni w okresie od 15 lipca do 30 sierpnia 2018 roku  -  liczba dzieci  40, 
II turnus terapeutyczny planowany 6 - dni w okresie od 1 lipca do 30 sierpnia 2019 roku  - liczba dzieci 40,
łącznie 80 dzieci w celu wzmocnienia więzi rodzinnych.
 
Szczegółowy opis zamówienia:
 
1) Zakwaterowanie dla 80 dzieci (2x40) - otoczenia uczestników projektu,
     - pokoje muszą być czyste, z dostępem do światła dziennego,
     - pokoje muszą być wyposażone w sprawne sprzęty i instalacje, mieć dostęp do węzła 
       sanitarnego,
     - pokoje muszą być wyposażone w pościel (jeden komplet pościeli na jedną   
       zakwaterowaną osobę),
     - pokoje muszą być przystosowane dla dzieci w wieku od 8-17 lat.
2)  Usługa restauracyjna dla 40 dzieci + trenerów przez 6 dni x 2 turnusy:
      - musi składać się z co najmniej 4 posiłków dziennie- śniadanie, obiad dwudaniowy,  
        podwieczorek i kolacja,
      - wszystkie posiłki muszą być urozmaicone i zawierać produkty ze wszystkich grup  
        produktów spożywczych,
      - winna uwzględniać możliwość zapewnienia posiłków wegetariańskich, a także specjalnej   diety.
4) 2 sale szkoleniowe na potrzeby przeprowadzenia zajęć z grupą dzieci, wyposażone 
       w klimatyzator, stoły oraz krzesła, tablice, ekran x 6 dni każda x 2 turnusy terapeutyczne.
     
 
 Hotel/ośrodek musi być wyposażony w bazę noclegową i gastronomiczną oraz infrastrukturę szkoleniową i rekreacyjną dostępną na terenie ośrodka.
 
 
Kod CPV: 
80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe.
 
1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
 
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (oświadczenie),
2) wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali nie mniej niż 2 usługi turnusów terapeutycznych wraz z noclegiem i wyżywieniem dla grupy minimum 10-osobowej,
3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 PLN.
 
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Oferta Wykonawcy, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucona w postępowaniu. 
 
3. Warunki udziału w postępowaniu:
1) akceptacja wszystkich warunków opisanych w punkcie 3 oraz we wzorze umowy dołączonej do zapytania ofertowego (ocena na podstawie oferty),
2) spełnienie warunków dotyczących możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia opisanych w punkcie 3 (ocena na podstawie oświadczeń),
3) zgoda Oferenta na wgląd w dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i przez wszystkie organy kontrolujące Projekt (ocena na podstawie oświadczenia).
 
4. Termin i miejsce realizacji przedmiotu Zapytania ofertowego: 
Kraj: Rzeczpospolita Polska.
Miejsce: na terenie woj. pomorskiego lub zachodniopomorskiego 
Termin realizacji usługi:  
1) I turnus -  6 dni w okresie od 15 lipca do 30 sierpnia 2018 r.  
2) II turnus – 6 dni w okresie od 1 lipca do 30 sierpnia 2019 r. 
 
5. Sposób sporządzenia oferty:
Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym załączonym do zapytania. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim oraz podpisana przez Wykonawcę. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 
 
6. Termin i miejsce składania ofert:
 
Oferty należy złożyć do dnia 11 lipca 2018 r. do godziny 15.00 w zamkniętej kopercie oznaczonej hasłem „Turnus terapeutyczny – projekt 7.1”. 
-osobiście w siedzibie Zamawiającego –  w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie ul. Pocztowa 43, II piętro, pokój 304 
albo na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Pocztowa 43, 72-100 Goleniów
Liczy się data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
Dodatkowych informacji udziela: Patrycja Gul , tel. 91 418 38 60
 
Oferta musi zawierać:
1) nazwę Oferenta,
2) adres siedziby Oferenta,
3) cenę oferty przedstawioną w złotych jako cena brutto/netto/podatek VAT,
4) akceptację warunków realizacji zamówienia,
5) akceptację wzoru umowy załączonego do zapytania ofertowego.
 
Załączniki do oferty:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zlecenia,
2) oświadczenie o zgodzie Oferenta na wgląd w dokumentacje dotyczącą przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i przez wszystkie organy kontrolujące projekt,
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
 
Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca. 
Treść oferty musi odpowiadać treści opisującej przedmiot zamówienia.
 
Złożenie powyższych dokumentów jest obligatoryjne. Ich brak skutkuje odrzuceniem ofert na etapie oceny formalnej.
 
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu 
do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na warunkach określonych we wzorze umowy. 
 
Podpisanie umowy nastąpi nie wcześniej niż po powiadomieniu wszystkich wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
W przypadku, gdy umowę podpisuje inna osoba/osoby niż wskazana(e) w dokumentach rejestrowych należy złożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez osobę/osoby upoważnioną/e zgodnie z wypisem 
z odpowiedniego rejestru.
Istotne postanowienia umowy zawiera załączony do zapytania ofertowego wzór umowy.
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie lub podjęcia negocjacji z oferentami w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. W przypadku wpływu dwóch ofert o identycznej cenie Zamawiający będzie negocjował pisemnie z Wykonawcami. 
Wykonawca będzie mógł złożyć tylko jedną ofertę w trakcie negocjacji.  
Podana cena musi obejmować cenę brutto oraz wszystkie koszty związane z realizacją usługi z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków. Cena zostanie ustalona na okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegać zmianom, chyba że nastąpi znaczny wzrost danin publicznych lub podatków, wówczas Zamawiający dopuszcza negocjacje stawki. 
 
7. Opis kryteriów, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami oceny oferty
Najniższa cena: cena najniższa / cenę badaną x 100. 
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej oferty przez cenę oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, którą ustalono na 100 wg wzoru:
C = (Cmin / Cb) x 100,
gdzie:
C – liczba punktów oferty wynikających z kryterium ceny,
Cmin – cena najtańszej oferty,
Cb – cena badanej oferty
Maksymalna ilość punktów, jaką można osiągnąć wynosi: 100 pkt. 
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą liczbą punktów.
 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę lub  koszt, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. 
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty. 
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Rozliczenia finansowe: będą odbywały się w dwóch etapach. Po zakończeniu pierwszego etapu w roku 2018 po zakończeniu  I turnusu terapeutycznego i drugiego etapu w roku 2019 po zakończeniu II turnusu terapeutycznego, płatne na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i merytorycznym faktury (rachunku). 
 
WAŻNE! 
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone zostają podmioty, które powiązane są z beneficjentem (zamawiającym) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
a) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawianie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
 
 
Załączniki - nr: 
1) formularz ofertowy,
2) wzór oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia,
3) wzór oświadczenia Oferenta o wyrażeniu zgody na wgląd w dokumentację,
4) wzór oświadczenia o bezstronności,
5) wzór umowy.
 
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do złożenia zamówienia. Zamawiający, w przypadku złożenia ofert przewyższających kwoty z budżetu projektu, zastrzega sobie prawo negocjacji w wybranym wykonawcą lub wykonawcami. Przesłane oferty traktować będziemy jednocześnie jako deklarację gotowości realizacji w/w przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi wskazanymi założeniami.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 1
 
Formularz ofertowy
 
 Treść oferty: dotyczy  dwóch turnusów terapeutycznych wraz z noclegiem, wyżywieniem, ubezpieczeniem i transportem  dla otoczenia uczestników projektu „NASZE WSPARCIE TWÓJ SUKCES” -  80 dzieci w celu wzmocnienia więzi rodzinnych.
 
Nazwa wykonawcy …………………………………………………………………….........................
 
Adres wykonawcy
 
 NIP ………………………………………………………………………………………………..........
 
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
 
Kwotę netto …………………  zł 
Słownie:        ………………………………………………………………………..…………………….…   zł
Podatek VAT ………………………………. zł 
Słownie: 
……………………………………………………………………………………………….     zł
 
Cenę brutto …………………………………. zł 
Słownie:
………………………………….…………………………………..…………………………    zł
 
           
 
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
 
 
.........................................................................................................
 (data i podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)
 
 
 
 
 
 
 
 
Oświadczam, że 
a. nie jestem powiązany osobowo i kapitałowo z zamawiającym,
b. zapoznałem/łam się, akceptuję i spełniam wymienione w zapytaniu ofertowym warunki realizacji zamówienia,
c. akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do zapytania ofertowego,
d. wyrażam zgodę na związanie ofertą,
e. w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego (w tym podatek VAT jeśli dotyczy),
f. zdobyłem/liśmy wszelkie informacje, które były konieczne do przygotowania oferty oraz, że wyceniłem/liśmy wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania umowy,
g. na wykonany przedmiot zamówienia udzielam/y gwarancji jakości oraz rękojmi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
………………………………………….
(data i podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 2
 
Dane oferenta:
 
……………………………………
 
…………………………………....
 
……………………………………
 
 
 
OŚWIADCZENIE
 
W związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia na zorganizowanie dwóch turnusów terapeutycznych dla otoczenia uczestników projektu 80 dzieci - każdy 6 dni z noclegiem, 
wyżywieniem, ubezpieczeniem i transportem oświadczam(y), że:
1. Posiadam/my uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz prowadzę działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2. Posiadam/my odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję/emy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadam/y dostęp 
do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajduję/my się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
……………………………………………………….
(data i podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 3 
 
Dane oferenta:
 
……………………………………
 
…………………………………....
 
……………………………………
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE
 
W związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia na usługę: zorganizowanie dwóch turnusów terapeutycznych dla otoczenia uczestników projektu 80 dzieci – każdy po 6 dni 
z noclegiem, wyżywieniem, ubezpieczeniem i transportem wyrażam(y) nieodwołalnie zgodę na wgląd w dokumentację dotyczącą wyżej wymienionego zamówienia przez Zamawiającego oraz przez organy kontrolujące projekt.
 
 
 
 
………………………………………….
(data i podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 4
 
Dane oferenta:
 
……………………………………
 
…………………………………....
 
……………………………………
 
 
 
 
Oświadczenie o bezstronności
Składając ofertę na wykonanie zamówienia na usługę zorganizowania dwóch turnusów terapeutycznych dla otoczenia uczestników projektu 80 dzieci – każdy po 6 dni z noclegiem 
wyżywieniem, ubezpieczeniem i transportem oświadczam, że: 
Wykonawca  w żaden sposób nie jest powiązany z beneficjentem (zamawiającym) 
lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta 
lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związanych 
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo 
lub kapitałowo, w szczególności poprzez ;
a) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawianie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej 
do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
W razie zmiany którejkolwiek z informacji, podanej w moim oświadczeniu,  zobowiązuję 
się do niezwłocznego złożenia oświadczenia we wskazanej formie.  
Świadomy  odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych informacji oświadczam, 
że przedłożone przeze mnie informacje w niniejszym dokumencie są zgodne ze stanem faktycznym.
 
………………………………………….
(data i podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)
 
 
 
 
Załącznik nr 5
 
Umowa nr  …………………
zawarta w Goleniowie w dniu ……………….. 2018 r. pomiędzy
 
Powiatem Goleniowskim - Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, 
ul.  Pocztowa 43, 72 -100 Goleniów, reprezentowanym przez: ……………… …………………………………………………………………………………………………
zwanym dalej Zamawiającym, 
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….zwanym dalej Wykonawcą.
 
Strony zawierają przedmiotową umowę po przeprowadzeniu przez Zamawiającego postępowania na postawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, 2018), na przeprowadzanie i zorganizowanie dwóch turnusów terapeutycznych dla otoczenia projektu „NASZE WSPARCIE TWÓJ SUKCES” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Wyłączenie społeczne, Działanie 7.1 Programy na rzecz integracji osób i rodzin zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym ukierunkowane na aktywizację społeczno-zawodową wykorzystującą instrumenty aktywizacji edukacyjnej, społecznej, zawodowej.
 
§1.
 
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dwóch 6-dniowych turnusów terapeutycznych dla otoczenia uczestników projektu „NASZE WSPARCIE TWÓJ SUKCES” zwanych dalej turnusem.  
2. Usługą zostanie objętych 80 dzieci w wieku 8 - 17 lat otoczenie uczestników projektu, 
40 w roku 2018 i 40 w roku 2019 – otoczenie uczestników projektu.
3. Usługa zostanie zrealizowana w okresie od 15 lipca 2018 r do 30 sierpnia 2018 r.- pierwszy turnus oraz w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 sierpnia 2019 r. – drugi turnus.
4. Turnusy będą się odbywać w ośrodku/hotelu/pensjonacie itp.
5. Cena podana w ofercie musi uwzględniać następujące elementy:
-transport wraz z ubezpieczeniem,
-zakwaterowanie w pokojach 2, 3 i 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym,
-pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja),
-całodobową opiekę medyczną,
-zajęcia terapeutyczne, psychologiczne i pedagogiczne mające na celu rozwój intelektualny, emocjonalny i społeczny dzieci.
6. Wykonawca przeprowadzi badania efektywności turnusów za pomocą ankiet badających poziom satysfakcji z odbytych zajęć.
7. Wykonawca sporządzi- m.in. na podstawie ankiet- raport ewaluacyjny zawierający ocenę rezultatów, wykaz stosownych narzędzi oraz metod pracy, liczbę zrealizowanych godzin oraz ewentualnego określenia dalszych obszarów do rozwoju.
 
 
§ 2.
 
1. Strony zgodnie ustalają, że Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego 
w § 1 przysługuje wynagrodzenie w łącznej wysokości ........... zł brutto (słownie: ..............................................zł brutto,00/100).
2. Płatność dokonana zostanie w 2 ratach tj. po zakończeniu każdego z turnusów 
i dostarczeniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionego rachunku/faktury. Termin płatności wynosi ……… dni. Termin ten rozpoczyna swój bieg od momentu dostarczenia przez Wykonawcę w/w dokumentu.
3. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
4. Faktury/ rachunki wystawione  przez Wykonawcę zawierać będą następujące dane: 
Nabywca:  
Powiat Goleniowski
ul. Dworcowa 1
72-100 Goleniów
NIP: 856-15-77-155
 
     Płatnik: 
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 
ul. Pocztowa 43
72-100 Goleniów
 
5. Rachunek należy przesyłać (lub dostarczyć osobiście) na adres płatnika tj. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, ul. Pocztowa 43, 72-100 Goleniów.
 
§ 3.
 
1. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją zawartej umowy;
2) informowania Zamawiającego o stanie realizacji usługi oraz pojawiających się problemach, a także konsultowania wszelkich decyzji kluczowych dla realizacji usługi. Do kontaktu w tej sprawie stosuje się email: sekretariat@pcpr.goleniow.pl;
3) oznaczenia dokumentów w związku z realizacją usługi, sal, w których odbywają się warsztaty, itp. zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020”;
4) poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty do przeprowadzania kontroli i audytu zadań realizowanych ze środków RPO;
5) wystawienia każdemu uczestnikowi turnusu zaświadczenia o wzięciu udziału 
w turnusie terapeutycznym z informacją o  tematyce warsztatów i wymiarze godzin; 
6) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją usługi do dnia 31 grudnia 
2022 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo.
2. W zakresie związanym z realizacją zadania publicznego, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, Zleceniobiorca odbiera stosowne oświadczenia osób, których te dane dotyczą, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). 
3. W zakresie powierzenia tych danych osobowych przez Zleceniodawcę zawarta zostanie odrębna umowa o powierzeniu stosownie do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego 
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych 
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1). 
4. Zamawiający zobowiązuje się do:
1) dostarczenia Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji usługi listy uczestników turnusu;
        2) współpracy z Wykonawcą w celu jak najlepszego wykonania umowy.
 
§ 4.
 
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie do 7 dni po ukończeniu realizacji umowy:
1) listy obecności;
2) kopie zaświadczeń uczestników o wzięciu udziału w turnusie terapeutycznym 
z informacją o  tematyce warsztatów i wymiarze godzin;
3)   dokumentację fotograficzną z realizacji zadania
 
 
 
§ 5.
 
1. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2% kwoty brutto określonej w § 2 ust. 1 umowy za każde stwierdzone naruszenie.
2. Z tytułu rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zapłaci 
on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% kwoty brutto określonej w § 2 ust. 1. 
3. Suma kar umownych nałożonych na Wykonawcę nie może przekroczyć łącznej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, określonej 
w § 2 ust. 1 umowy.  
4. Zamawiający może żądać na zasadach ogólnych odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
 
 
 
§ 6.
 
1. W razie wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian do zaplanowanych usług, strony uzgadniają zakres zmian w umowie, niezbędnych dla zapewnienia prawidłowej realizacji usług.
2. Zmiany w umowie nie mogą prowadzić do zwiększenia kwoty określonej w § 2 ust. 1. 
 
§ 7.
 
1. Zamawiający może rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym, jeżeli Wykonawca:
1) nie rozpoczął realizacji usług w terminach określonych w § 1 umowy,
2) zaprzestał realizacji usług lub realizuje je w sposób niezgodny z niniejszą umową,
3) odmówił poddania się kontroli uprawnionych instytucji,
4) w określonym terminie przez Zamawiającego nie doprowadził do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości.
2. W przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie sfinansowania kosztów należnych mu z tytułu wykonania części umowy.
3. Niniejsza umowa może zostać rozwiązania w wyniku zgodnej woli Stron bądź w wyniku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwiają dalsze wykonywanie obowiązków w niej zawartych.
4. W przypadku przerwania realizacji usługi przez Wykonawcę, z wyjątkiem przyczyn od niego niezależnych, Wykonawcy nie przysługuje zwrot dotychczas poniesionych kosztów.
 
§ 8.
 
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
2. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę;
2) wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy;
3) zajdzie konieczność zmian w wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spełniania przez te osoby warunków określonych w Instrukcji dla Wykonawcy.
 
 
 
§ 9.
 
1. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Wszelkie spory wynikłe z zawarcia i realizacji niniejszej umowy rozpoznawane będą przez właściwy sąd powszechny w Goleniowie.
 
§ 10.
 
Niniejsza umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Wykonawcy i dwa egzemplarze dla Zamawiającego.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zamawiający                                                                                                  Wykonawca 
 
Wytworzył:
Patrycja Gul
(2018-07-02)
Udostępnił:
Ławicki Ryszard
(2018-07-02 11:38:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Ławicki Ryszard
(2018-07-02 13:07:04)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki